<اعلام اسامي واليباليست هاي ايران براي نبرد رژمن ها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1262
نویسنده : کامران وزیری
اعلام اسامي واليباليست هاي ايران براي نبرد رژمن ها 
خبرگزاري آريا-خوليو ولاسکو اسامي 12 بازيکن تيم ملي ايران را براي ديدار مقابل آلمان اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، خوليو ولاسکو که همواره بر داشتن 22 بازيکن آماده در تيم ملي در مسابقات ليگ جهاني واليبال تاکيد داشته پس از بازگشت از کوبا اسامي 12 بازيکن را به منظور رويارويي با تيم ملي واليبال آلمان اعلام کرد.
سعيد معروف، مهدي مهدوي، محمد موسوي، عادل غلامي، فرهاد ظريف، امير غفور، شهرام محمودي، حمزه زريني، پوريا فياضي، عليرضا جديدي، عليرضا مباشري و رحمان داوودي 12 بازيکن تيم ملي ايران در دو بازي روز جمعه و شنبه مقابل آلمان خواهند بود.
فرهاد قائمي که در ديدار مقابل صربستان مصدوم شده بود، باز هم نمي‌تواند ايران را همراهي کند.
تيم‌ملي واليبال ايران در آخرين رقابت خود در ليگ جهاني واليبال، در دو بازي به مصاف آلمان مي‌رود. نخستين ديدار ساعت 21 روز جمعه برگزار خواهد شد و بازي دوم شنبه برگزار مي‌شود.
ايران هم اکنون با 12 امتياز در مکان پنجم گروه خود قرار دارد و شانسي براي صعود ندارد، اما مي‌تواند با دو پيروزي (حتي 3 بر 2 ) مقابل آلمان بالاتر از اين تيم و صربستان در رده سوم گروه قرار بگيرد. آلمان با 14 امتياز يک پله بالاتر از ايران ايستاده و در صورت پيروزي 3 امتيازي در هر دو بازي مقابل ايران به مرحله نهايي رقابتها راه پيدا مي‌کند.


دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: